sommar på riktigt

Ja, då tänker jag inte på vårt härliga väder utan på att det är tisdag och sommar tv:n!
Har nu avslutat första programmet av årets -Allsång på Skansen & att Morden i Midsomer har tagit över -ordningen är återställd, haha

https://tjejenplandet.files.wordpress.com/2012/06/allsc3a5ng-pc3a5-skansen.jpg?w=300

Huset är nu fullt med barn, kvällsmaten är avklarad. Leken ute är avslutad och 3 av 5 har fått vatten på sig och är nu rena. De två stora klarar sig själva. Känner att det blir en tidig kväll för min del, det har gått i ett, bullbak och bus en sommarlovsdag fast utan bad!

tidig morgon

Vaknade idag av att solen lyste in genom fönstret, var tvungen att vakna till och hoppades att jag inte drömde utan att det var på riktigt! Det var det och vet ni, det regnade inte längre. Dock så ser jag ut och på ena sidan av huset är det mörkt på himlen och på den andra är det ljusblått!! Väljer att bara vara på den sidan.
God morgon på sig.

Idag kommer Elin hem och så kommer även Ebba & Vera så huset kommer att bli fullt av glada sommarlovsbarn. Så jag hoppas att vädret håller i sig och att vi får sol på kroppen och sommarfräknar på näsan.
Ska nu i vägen en liten sväng och när jag kommer hem ta jag med mig pojkarna ut på en cykelsväng….benen får inte bli stumma.

Ha en fin
https://tjejenplandet.files.wordpress.com/2012/06/tisdag.png?w=200