segla i motvind…

Går inte, heller inte utan vind! Tro mig, jag vet.

Med fel riktning inställd och fel val blir det inte bättre. Men även jag kommer få vind i seglen och flyga fram som alla ni andra under tiden så kämpar jag och jag ger inte upp, för gör man det går det absolut inte framåt.

I köttbulle smeten finns det ingen motvind bara medvind och grymt god smak -det kan vi tacka Per Moberg för. Hugo var denna morgon mycket bestämd om vad han önskade sig till middag -om än med ett leende! Klubbat & klart -det vankas köttbullar idag.Receptet kommer från denna bok.

https://i0.wp.com/angelican.se/wp-content/pictures//2012/10/20121010-193619.jpg
Då sommarvädret visar sig från en molnig himmel så tar jag tag i andra saker som blivit liggande typ tvättstugan och en sväng med dammsugaren visst låter det som en härlig syssla. 😉

 

Kommentera

