varm & solig dag

Efter att frukostgästerna hade gett sig av packade jag & pojkarna badväskan och åkt ner till badet. Det har lekts, hoppat, fikats, ätits glass man kan säga att vi haft en bra dag. Idag har det nog varit den varmaste dagen på länge och imorgon ska det visst bli ännu varmare…kom igen bara, jag tål det.

hugo&herman

 

 

 

 

 

 

 

Ikväll har vi grillar vi lax till middag, är väl inte direkt hungrig men tre mål mat måste man äta -frukost,lunch,middag – så här på sommaren blir det ju även lite goda ”lätta”förrätter och till efterrätt mycket glass -för de som tål så klart. När sommaren bjuder på en sådan här kväll bär det emot att gå in. Helst hade jag velat var i Göteborg och sett på Robbie Williams!!! Det verkar som om halva Sverige är där om man ska tro Instagram & FB, hihi

Dagen har varit mysig och jag tar med mig det i mina minnen om en sommardag 2013. Tack för att ni finns killar ♥

En reaktion på ”varm & solig dag

Kommentera

