ömse sol & moln

Har idag förflyttat mig mellan solen och molnen, morgonen var det tvättstugan som fick sig ett besök. Annars har jag suttit ute, läst en bok och surfat runt och läst olika bloggar och så har jag sett två program av Hannah & Amanda/Sommar!
Älskar ju dessa program, mat, vin, middagsgästerna och allvaret blandas med skratt, en skön stund. Tack, och jaaa jag vill fortfarande att Paolo Roberto ska laga en himmelsk pasta till mig 😉

Kan man önska det i 40-års present???

 

https://i0.wp.com/paoloroberto.se/wp-content/uploads/2010/01/4133993842.jpg

Har nu landat i soffan, vet inte när jag satt här och kollad tv sist…..men vill ju inte heller missa semifinal mot Tyskland och det är ändå molnigt ute och inget annat på schemat! Imorgon kväll kommer pojkarna åter och då blir det pusskalas och om vädret blir på min sida blir det stranden & Grebbestad på fredag.

Har balkongdörren öppen och hör åskan på långt håll…..

 

 

Kommentera

