söndag med regn & värme

Ja vad ska man säga…
Vädret är ju rätt så spännande, varmt, vindstilla till lite vind,sol & moln, åska och två regndroppar eller flera. Idag ser det ut som om vi kommer att få regn här då vi typ bara ha fått två droppar innan. Men det gör inget i alla fall inte i fem minuter sedan tjurar jag ur och vill ha sol igen!
https://i1.wp.com/www.maglehem.com/yr-cache/06d.png

Pojkarna tycker nog att det är ite skönare än vad jag tycker, de har slängt sig skönt i en hög i soffan och kollar på film, i alla fall så länge åskan och strömmen finns kvar. Hoppas att det slutar så att jag & Hugo kan ge oss ut och cykla en sväng. Vi behöver det både han och jag även Herman man han får vänta till det ska köras MTB, idag ska jag och Hugo köra en racersväng.
racerJag hoppas att ni alla får en bra dag, här jäser just nu en deg då sista brödbiten tagit slut och det är ju så gott med hembakat. Kanske jag bakar något mer gott…under tiden sitter jag skönt på verandan och fortsätter att läsa min bok, God Söndag.

Kommentera

