fina vänner åter till motala

Då har våra Motala vänner åkt hem. Det har varit 24 timmar av mys, skratt och härliga samtal. Barn som har hängt, lekt och badat, det blev tomt när bilen rullade ut från tomten, ses snart igen ♥ Johanna & jag passade på att gå en sväng när solen tittade fram, körde ner barnen till badet, det blev korvgrillning till lunch och eftermiddagsfika ute i solen.
Tack för att ni kom 😉

Kvällen har fortsatt med film och kvällen kommer att bli tidig, dags att sakta men säkert att börja vända på dygnet, själv skulle jag kunna somna stående men det är kanske inte att rekommendera. Vi grillade gott och till det blev det en sallad. Vinden utanför fönstret har lagt sig och jag här endast några få fåglar kvittra, kanske det blir en fin dag imorgon, lite varmare lite mindre vind och mera cykel?!
17299-dscn1001

Vattnar och pratar med mina pelargoner, vita och fridfulla står de där…
Så här dags när jag är trött går jag mer och mer in i mig själv och funderar inte alltid bra men ibland även ett måste, sittandes med pojkarna i soffan och känner deras närhet och vår kärlek vi har till varandra. Jag är lyckligt lottad som har de vid min sida – mamma älskar er av hela mitt hjärta♥ men jag har en ryggsäck som jag känner är en tung en och jag skulle vilja lätta på den men vet tyvärr inte hur. Hur kommer det sig att det gick som det gjorde, vad skulle jag ha gjort annorlunda vad skulle jag har gjort för val. Skulle jag ha bett om hjälp, vem skulle ha förstått? Ja, jag vet faktiskt inte – och vem skulle nu förstå och vem kan man be om hjälp? Jag har ju på ett sätt och vis en hjälp, men ibland så räcker den inte men samtidigt vill jag ju heller inte lasta vad jag tycker är jobbigt på någon annan, vi har ju alla våra ryggsäckar…

Jag hoppas att DU har haft en bra torsdag och att din fredag blir kanske ännu bättre eller att vi alla bara är nöjda & glada för vad vi får. Jag ska ta emot dagen med öppna armar och vara hoppfull, kanske är det min tur eller så är det din…..

aba4b-carryon

Kommentera

