kan det bara vara 3 miljoner bort?

Misstänker att ni tittar konstigt på överskriften, jag gör det och undrar om man verkligen kan skriva så – självklart intalar jag mig snabbt, jag gjorde det just. Men vad betyder då tre miljoner, är det lego, skor, eller klänningar eller är det bara det vanlig -pengar.

Tyvärr måste jag göra er besvikna, det gäller pengar och jag vet just vad jag ska ha dem till. Har ju ett tag hängt på en hemsida som jag vet andra också kan hamna på och helt drömma sig bort. Haha, vilken tur att det inte kostar 3 miljoner att drömma.

https://skitch-img.s3.amazonaws.com/20110113-bk4f9wb4tscsk9y8dsi8dimy6c.jpg

www.hemnet.se

Kommentera

