seg tisdagsmorgon

God morgon på er denna tisdag, sovit gott hoppas jag.
https://tjejenplandet.files.wordpress.com/2013/08/da6cc-god_morgon.jpg

Har just väckt lilleman och ska bege mig och väcka Hugo, Herman ligger kvar och spelar lite på ”paddan” -så att jag hinner ställa fram frukosten säger han. 😉

Fortsätter denna tisdag med att vara hemma, ligga i solen och läsa en bok och senare ta en sväng på cykeln, imorgon blir det Liseberg, ja hör och häpna -jag tycker inte om det men har liksom inget val direkt, undra om det finns en skön bänk att sitta på och så åker min bok med! Herman längtar!!!!! Himla påhitt det där med nöjesfält, vad är det för fel på en solstol & en bok. 😉 haha
God morgon och ha en fin dag.

Kommentera

