obamadagen

Jaha, det verkar som om det flyter på i Stockholm och nyheterna rapporterar och levererar. Själv kommer jag inte att träffa Obama idag, det får bli en annandag…. 😉 hihi
https://i1.wp.com/www.tothetick.com/wp-content/uploads/2013/08/Obama4.jpg

Min dag kommer att bestå av annat, lite fix & trix som vanligt en träff med Christina och till kvällen äter jag kvällsmat med Familjen Fåglum. I Falköping kommer också KM att trampas och jag önskar allihop -lycka till !!!
Igår kväll var jag och en kompis ute och tränade lite. Det blev en riktigt skön runda då vädret verkligen var på vår sida knappt ingen vind, skön temperatur och kvällssolen. Hemma igen efter ca 5 mil-härligt. Avslutade tisdagen med att kolla på de smått galna Hollywood fruarna, helt galet program….

Ha en bra onsdag, det ska jag försöka med.

Kommentera

