inspiration Plate i bilder

Satt häromdagen och gjorde en *Inspiration Plate* i bilder, den blev på två sidor med en blandning av allt som jag såg framför mig och som jag tycker om, drömmer om, ser i framtiden…

Varför hamnade jag då med att sitta och göra en sådan? Kanske för att jag drömde mig bort, kanske den mest troliga förklaringen, kanske var jag bara som ett barn på julafton med önskningar.
Med en massa härliga bilder som säger massor och faktiskt har en betydelse som inte bara är ytliga även om jag tror att många höjer på ögonbrynen och tycker mycket -låt dem tycka, tror dock att ni gjort detsamma kanske inte på ”riktigt” men i tanken och det räknas också i alla fall enligt mig. I de bilder som jag plockat ihop så finns det så många olika tankar, känslor kanske mer än vad många av ni förstår. Med eftertanke, mål som går att nå, verkliga mål som med planering och noga övervägande kan bli en del av vardagen.

Men jag vet också vad som är det allra viktigaste, som ligger mig närmast om hjärtat och som för mig är mest värdefullt. Mina fina två pojkar -Hugo & Herman
hermanssonsnyggehugo

Men som vi alla vet har livet flera delar som vi behöver uppfylla med olika händelser, känslor,drömmar, önskningar och i detta består även väntan & frustration.
Lite av min *inspirationPlate* inspirationplate

Kommentera

