alla dagar är…

BRA utom dom som är mindre bra.
Idag har det varit en sådan dag men den börjar så sakta att skärpa till sig. Jag avslutar lite där jag började med tända ljus på bordet byter ut frukost mot kvällsmat och ser fram emot morgondagen.
lördagsmys med ljus

Hösten har landat med stormsteg och idag har träden näst intill tappat alla sin löv och de täcker nu gräsmattan så fint, om jag ska gå ut och kratta -näpp det kommer väl en liten storm som löser det åt mig 🙂

Imorgon är det redan fredag igen och jag funderar på vad helgen ska erbjuda mig och vad jag ska erbjuda den. Visst vore det roligt om man hittade på något eller att något roligt ramlade över en, men som vi alla vet så sker inte saker av sig självt.
Kvällen får avslutas med Kockarnas Kamp & Hela Sverige Bakar, kram på er.

Kommentera

