tisdag på höstlovet

Denna tisdag hade det bestämts att vi skulle bege oss till ArenaSkövde för att bada, ja barnen skulle bada -jag hade tänkt simma några längder. Jag var nog den enda som förstod att det skulle kunna vara en hel del människor där -hallå det är ju lov!  Väl där var det ett kösystem, tog en nummerlapp -204, på displayen står det 132 – och då ska man veta att det var en 4-6 på varje nummerlapp. Ett lätt bryt och vi beslöt för att inte gå in. Hamnade istället på 0-lerys och spelade bowling

-Jag vann 😉
https://i0.wp.com/leighsan.spotlife.se/files/2013/01/bowling.jpg

Väl hemma igen gjorde vi en omgång köttfärssås & spaghetti, jag satte en ny bröddeg och så bakade jag en plåt med kärleksmums. Känner att även denna dag har gått mig förbi och medan regnet fortfarande faller ute kryper jag upp under en filt och läser en bok.

Kommentera

