söndagskväll

Pojkarna har åkt och är åter hos sin pappa, ses på fredag igen.

Helgen gick snabbt, lite trött har jag nu krupit upp i soffan. Utanför fönster är det kolsvart och på himlen syns fullmånen som lyser som en stark lampa. På bordet framför mig brinner det ljus, tv:n är det ett nytt avsnitt av Solsidan och jag ler lite.
lördagsmys med ljus
Herman och jag har idag hunnit att städa och sortera leksaker på hans rum, ut med ”barnleksaker” kvar är de fina bilarna och allt lego så klart. En stund ute i solen, en pepparkaksdeg doftar gott i hela huset och jag små äter lite i smyg. Och så har jag byggt med hjälp av Hugo en sänggavel till Herman, äntligen. Tyget har legat ett tag och det har inte blivit av men nu är det bara det sitta tyget kvar att sätta dit så kommer det bli fint fint!
tyg

Kommentera

