julgran på plats

Se där, då står den så fint i sitt hörn och fyller upp det lilla mysiga rummet med sin närvaro. Som alltid en kungsgran med vita och grå detaljer tillsammans med mysig belysning. Idag äter jag min frukost i soffan och myser ihop med julgranen. Hela huset doftar fortfarande pepparkakor då jag nu bakat färdig för i år. Tre omgångar pepparkaksdeg har jag gjort i år och då ska ni veta att den första omgången gjorde jag helgen innan 1:a advent, har tejpat igen burkarna för att det nu ska finnas ett par dagar….
julgranskulla

Idag kommer jag att åka iväg och träffa Christina för att efter lunch åka och jobba. Det tråkiga mulna och blöta vädret håller i sig, suck jag vill ha tillbaka den fina snön och ett gäng minusgrader Tack! Hoppas att Du får en bra dag.

Kommentera

