god morgon torsdag

Nu är det bara 5 dagar kvar till julafton och en månad tills jag fyller ”tant” dock så känner jag mig inte som en sådan och jag har ingen panik över det, hade inte det när jag fyllde 30 heller trots att det var många som då tyckte att det var gammalt.

Idag börjar jag inte att jobba förrän efter lunch så jag hinner att fixa lite här hemma och se till att det finns lite mat när jag kommer hem ikväll då jag slutar kl 20 ikväll så är det skönt att ha tänkt innan. Imorgon börjar jullovet för pojkarna och så är de lediga t om till den 8 januari, det är ett efterlängtat jullov som väntar, först ut är det ju Åre för att sedan komma och vara hos mig.

Hoppas att du får en bra dag.

https://tjejenplandet.files.wordpress.com/2013/12/fff21-julblommor006.jpg

Kommentera

