våga vägra sjuk

Jag stålsätter mig, orkar inte bli sjuk!

Hosta, trött men ingen feber -vägrar att ge mig för en dum influensa nu. Dricker massor av hett vatten med ingefära, citron och honung, sover så mycket det bara går.

https://i2.wp.com/lindalindorff.blogg.tv4.se/files/2013/01/s%C3%A4ng4.jpg

Hittade denna fina bild på lindalindorff.blogg.tv4.se 

Idag gör jag ingenting, utan vilar kroppen och kommer ta några små tupplurar när jag känner för det.  Har denna dag samt halva måndag på mig att komma på fötter, jobbar måndagkväll och där efter är det julafton. Åker till Motala på julaftonsmorgon om allt går som planerat. Att gå ut är det sista jag gör, det stormar, regnet piskar mot fönstret och molnen far fram & tillbaka ser genom fönstret att några få ljusblå fläckar försöker att titta fram bak de stora grå molnen.

Pojkarna är på plats i Åre och åker skidor, hoppas verkligen att de får fint väder då SMHI har rapport om lite upp  ner väder. Hoppas att ni alla får en fin 4:e advent.

tomten

Kommentera

