sista lördagen 2013

Blir det någon vi kommer att komma ihåg eller blir det bara en vanlig lördag som alla de andra? Jag börjar i alla fall min lördag med att jobba, mellan 8-14.30 är jag på jobbet där allt kan hända och jag trivs. Vad som kommer att vara min eftermiddag vet jag ju ännu inte men den blir nog bra den också 😉

med kvällsbrisen i håret
Bilden ovan är tagen en lördag i somras, värmd av solen och jag njöt. Vädret här och nu är väl inte det bästa men vad göra åt det ?! Som med allt annat -bit ihop och gå vidare. Nu är det bara tre dagar kvar till nyårsafton och det nya året tar vid, är ni beredda, vad ska ni göra, något planerat?

Kommentera

