så många ord

Har så många ord, meningar, funderingar och tankar som skulle kunna fylla en sida men jag får inte ut dem…irriterande. Det kliar i fingrarna när jag lägger händerna på tangentbordet och ändå så funkar det inte. Kan det vara så att jag har för mycket i mig så det låser sig, kan mycket väl vara så. Får ge det en chans imorgon igen, jobbar hela dagen imorgon och som alltid på en fredagskväll kommer min vän John Blund tidigare än vanligt vilket inte gör så mycket då jag jobbar på lördag igen.
Vi bara berätta att jag tycker om mitt jobb, kul, lärorikt, härliga människor och all kontakt med kunder -så glad!!!

Utanför mitt fönster faller det just nu en massa snö -inte alla tycker om det men jag gör det och hoppas att det blir några minusgrader så att det får ligga kvar ett tag. Min kväll fortsätter med de sista sidorna i min bok, snart börjar vi på en ny. Sov så gott.

https://i0.wp.com/www.kotteshoppen.se/pub_images/medium/John_Blund_nukkumatti_1532.jpg

 

Kommentera

