kvällspromenad

Så där ja, att komma hem från jobbet och äta en smörgås å en stor kopp te, gott. Men det som var ännu bättre var det jag gjorde efteråt, tog på mig varma kläder och begav mig ut i mörkret och gick en sväng. Grymt skönt kan jag säga så nu kan jag med gott samvete strax gå och lägga mig även om det kanske är tidigt för en del, men jag har ju min bok och jag tar vara på varje stund. Imorgon är det jobb hela dagen och kvällen så även fredag och då kommer ju även pojkarna som hämtas på i Karlsborg. Så det kommer bli en mamma & pojkhelg – som jag längtar!!!

Att jag egentligen just nu är grymt sugen på en hel massa frukt och smält choklad – Hugo var är du??? Får nog allt bli en omgång av detta i helgen!

https://i2.wp.com/www.masterkocken.se/wp-content/uploads/recipes/1c3d499f-fcd1-4ec1-87d4-e4e932d6f524.jpg

Kommentera

