åter på jobbet igen

Ordningen återställd – jobbdags!!! Åker med ett leende på läpparna till jobbet, ska givetvis bjuda på tårta men det får bli på fredag. Måste TACKA så jätte mycket för det fina kortet och presenten jag fick. Rörd & tacksam 

https://i2.wp.com/lifestyleblogs.se/girle/files/2011/10/DSC04087.jpg

Har ju nu varit ledig i ett par dagar men verkligheten kom tillbaka imorse vi d kl 7 och det gjorde ingenting, då jag har haft det toppen bra. Jobbar hela dagen och ser sedan fram emot kvällens avsnitt av ”Mia på Grötö” som ikväll har premiär. Handbollen kan vi ju hoppa då igår var det helt ur uselt, visst jag spelar inte men jag hejar på dem dock så var det inte deras dag igår och Polen gjorde vad de skulle och gjorde det grymt bra. På fredag plockar jag upp pojkarna, det blir lite skidor i Falköpingsbacken på lördag och på söndag följer jag med dem till Motala.

Kommentera

