drömmar om vin & mat

Jag har en sak som jag verkligen skulle vilja göra och som jag skulle vilja åka till och det är till en vingård i Italien. Men inte till vilken vingård som helst utan till MASI, för mig är det en dröm och jag hoppas ju verkligen att det kan bli verklighet.

https://i2.wp.com/bkwine.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2012/03/bkwine-dm20-740-4068.jpg

Jag har läst en hel del om gården och ja, jag har även smakat på deras viner 😉 Paolo Roberto har ju i en av sina kokböcker berättat när han besökte denna vingård och oj vad jag skrattade! Det hade varit en upplevelse att få vara där tillsammans med Paolo, det är ju faktiskt också en dröm som jag har att få bli bjuden på en italiensk middagskväll då han är kock. Knasig dröm som aldrig kommer att slå in men men, jag tror att det skulle vara helt fantastiskt gott och trevligt.

framsidastartuppslag2

Kommentera

