jobbdag som slutar med John Blund

https://i0.wp.com/www.kotteshoppen.se/pub_images/medium/John_Blund_nukkumatti_1532.jpgSå där ja, då har torsdagen gått också, kvar blev en kväll där John Blund slog en klubba i huvudet på mig och jag går och lägger mig. morgon börjar dagen klockan 8 så när jag går hem imorgon eftermiddag ska jag bara ha en lugn och slapp fredagskväll, en fika med en vän står på schemat för att på lördagmorgon jobba igen 😉

Det har varit en bra vecka än så länge och jag tror inte att den kommer att ändras något märkvärt. Blåsten ute har fortsatt även idag men det verka som om det börjar att avta, våren och sommaren kommer snart till oss så vi får väl  ta vara på vintermånaden och klä på oss ett tag till.
https://i0.wp.com/cdn.3oneseven.com/wp-content/uploads/HLIC/snowmen.jpg

Kommentera

