det är redan torsdag

Hoppla, jag hinner inte med det är ju redan torsdag.

p1050509

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Är dessa också på väg….hittade denna bild från förra våren och nu längtar jag verkligen efter våren. Ska dock hinna med en vecka i Sälen på sportlovet med pojkarna men sedan kan det bara få gå fort.
Idag blir det en lång dag på jobbet, börjar vid 9:30 och slutar vid klockan 20 ikväll vilket inte gör mig något då jag trivs toppen bra. Börjar att komma ifatt min lilla trötthet då jag slarvade och tappade några timmars sömn förra vecka och det drar med sig ett par mycket tidiga kvällar då jag uppenbarligen behöver mina 9-10 timmar/natt.

Frukost framför Nyhetsmorgon denna morgon, kaffe, en härlig smörgås och en tallrik med fil och färska blåbär en grymt bra start på morgonen. Matlåda med innehåll av lax & en couscous sallad väntar på lunchen 😉
Ha en bra dag allihop, dags att kicka igång dagen.

Kommentera

