färska tulpaner på plats

https://i0.wp.com/ettbattredu.se/blogg/wp-content/uploads/2012/01/20120128-230942.jpg

God morgon lördag & god morgon på er.
inatt vaknade jag av de stormande vindarna utanför fönstret och nu på morgonen är den sista snön som igår låg kvar helt borta och det har även regnat en del. Håller mig inne en stund till, snart frukostdags har dock hunnit med en kopp kaffe i sängen och på tv:n är det OS/Nyhetsmorgon som jag hoppar mellan. Herman kom in till mig och sa vid åttatiden att jag är vaken nu mamma och jag spelar lite tvspel innan vi äter ♥ sötnos, klart du ska sa jag och så fick jag en go kram.
herman & jag

Dagen kommer idag att bestå av lite bakning, bröd står på schemat först & främst men det nog också bli något annat gott, Herman tyckte att vi skulle baka negerbollar också så det lär det nog bli. Gott 😉 Receptet på de tar jag ur Per Moberg då jag tycker de är de godaste och inte har lika mycket socker och mera kaffe i sig.
http://www.recept.nu/ImageFiles/ScaledImages/266x200x1/ImageFiles-2009-03-02-image(3).jpghttp://astromlena.files.wordpress.com/2010/01/img_0432.jpg

Kommentera

