morgonen, dagen så blev kväll

Med te i min mugg, tända ljus på bordet och tv:n på sitter jag nu och har kväll.  Tidigare i eftermiddag fick jag ett underbart mms på två nyklippta pojkar. Så fina ♥ men det är de ju alltid.

Dagen på jobbet gick idag grymt fort, hann inte riktigt det jag hade tänkt men får ta igen det under morgondagen, vilket borde fungera. Har ikväll börjat att plocka ihop lite inför den kommande veckan som kommer att vara i Sälen, pojkarna har sportlov & så även jag. I samma veva jag plockar är det
-Familjen Annorlunda, tur att man inte har så många barn och sedan lösa liftkort 😉 😉 😉

https://i0.wp.com/svnuppsalaorebro.se/images/top-barn.png

Min kväll fortsätter….

Kommentera

