torsdag & en att göra lista

Trodde jag skulle ha mig en sovmorgon men inte det inte….hade en träff klockan 9 i morse därefter power shopping på ICA då jag jobbar kväll och imorgon jobbar hela dagen och direkt efter jobbet åker till härliga Sälen!!!

Nu åter hemma och kollar nu in tjejerna på OS som nu åker skidor -heja heja. samtidigt som jag packar och skall äta lunch innan jag börjar att jobba kl 14. De har härligare väder i Sochi än vad jag har utanför mitt fönster, hoppas att Sälen levererar nästa vecka.
https://i0.wp.com/www.freeride.se/img/word/5885_l.jpghttps://i2.wp.com/blogg.alpingaraget.se/wp-content/uploads/2012/12/20121203-111424.jpg

 

Kommentera

