jag har en text

Jag har en text, en text som är skriven på till och från, en text som är personlig men även en text som kan vara ett uppvaknande för många, en text som handlar om människor, en text som handlar om vänner…ja det är en text som handlar om något som ligger runt mitt hjärta. Och ett innehåll som berikar det men också om ilska och mycket ledsamhet.

Denna text ligger fortfarande bara som ett utkast, jag kommer inte slänga den men jag vet heller inte om jag kommer att kunna publicera den, den är inte klar, jag nämner inga namn och mycket förklaras i dolda ord men för en del är de nog mycket lättlästa. Jag läser den emellan åt högt för mig själv för att se hur den känns och om jag läser den olika andra dagar men -nej det står vad det står. Jag har en text.

https://i2.wp.com/www.bibli.se/Gemensamt/Bilder/Bilder/ec85c4ab-fdb1-47e8-b330-94b9312c29d8.jpg

Kommentera

