inte utan mina tofflor

Att man kan bli beroende av innetofflor låter ju helt knäppt men så är det i alla fall, så fort jag kommer hem så åker de på. Utan dem gör det ont i fötterna. Inbillning eller är det så det är?!

Det finns så många olika tofflor eller inneskor om ni hellre ser det så. Jag har för tillfället två stycken som jag varvar med. De ena paret har jag som en lite ”finare” en som kommer från Boomerang, ser ut som en ballerina sko. Har en hård sula men riktigt gosig inuti. Min andra toffel är en vit skinntoffel med grått fårskinn som jag fick i födelsedagspresent och köpt i Sälen.

ballerina toffel

vita tofflor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Skulle ju också gärna vilja ha dessa, rosa & fina men lite dyra kan jag tycka. Bilden har jag lånat från nätet
och från www.blondinbella.se
https://i1.wp.com/blondinbella.se/files/2013/10/IMG_6133.jpg

 

Kommentera

