ledig dag med innehåll

Skillnaden mellan att gå upp vid halv sju och åtta är helt otrolig, idag är en sådan dag. Är ledig och har en annan tid att passa samt 5 mil hemifrån. Inga problem, det blir bra.

https://tjejenplandet.files.wordpress.com/2014/03/105e4-009tid.jpg
(lånad bild från madworld-bitten.blogspot.com

Självklart hoppas jag på lika fint väder som det var igår för då kanske jag kan få lite sol på min näsa för det skulle jag må bra av. Och tittar jag nu ut ser det ut som om det skulle kunna bli så, det känns även som vår på riktigt nu när jag har släppt ner markiserna och så länge det inte blåser tok mycket kan de vara nere då jag nämligen tycker att det är snyggt också. En annan vårkänsla som kommer så fort vädret blir så här är att jag vill ha penséer ute på trappen. Vi får se om det blir så idag, har ju hört ett ryckte om att kommer ett bakslag på lördag med snö???? Nej tack, snön är välkommen tillbaka till 1:a advent 😉
https://tjejenplandet.files.wordpress.com/2014/03/46403-dsc_0147.jpg
Det är redan onsdag och dagen mitt i veckan, dags att planera vad som händer i helgen -jag planerar för fint väder, har funderingar på att ta fram cykeln, den är redo att köras på i alla fall, är vädret & jag?

Kommentera

