en stormig måndag

Oj så det har stormat ute idag, det börjar att avta men inte riktigt helt ännu. Trodde att taket på huset skulle blåsa av eller att jag skulle lyfta från marken.
http://lovecoxs.files.wordpress.com/2013/04/plysgr292.gif

Dagen idag har varit lite av en transportsträcka mellan alla måsten och inte måsten, fixa det , göra det, ett telefonsamtal, mail, sortering av tvätt -ja sådant vanligt göra som kanske inte är kul att läsa om men det är ju faktiskt måndag och ha mycket klart idag betyder bara en bra vecka.
Att jag sedan har en längtan i mig som jag inte kan släppa och som tar en del av min vakna tid men även när jag sover den har inte stormat bort idag utan finns fint kvar.

https://i2.wp.com/weronica.daysweekends.com/wp-content/uploads/2008/02/langtan-copy.jpg

Kommentera

