torsdagen den 20 mars

Ojoj, vad tiden har gått fort, nästan tre hela månader på 2014 har gått.

https://i1.wp.com/linnajohansson.se/wp-content/uploads/2010/06/m%C3%A5nad.jpg

Nu hoppas jag bara på att våren får komma med en hel massa värme och massor av sol. Om jag ska baka något idag? Vi får se vad det blir för tid över men jag vet att en plåt med kärleksmums skulle kunna vara något alltid bra att ha i frysen om det skulle bli en fika & oväntat besök.

Imorgon är det fredag igen och pojkarna kommer till mig i helgen, ska hämta dem i Karlsborg imorgon eftermiddag. Vad som händer i helgen vet jag inte, vi får se vad vi hittar på.

Dags för lite träning

Dags för lite träning

Längtar efter en sådan här dag!!!

Kommentera

