premiär på racer

Åååå, vad underbart härligt det var!!!

Med solen i ansiktet knappt ingen vind och 13 grader varmt var det helt underbart att ta den första rundan -som jag har längtat. Har ju inte suttit på cykeln sedan i september förra året så rumpan min gör göör ont, ajajaj….

racer29mars

 

 

 

 

 

 

 

Tog långa ben trots vädret, vill ju inte gå och bli kall men visst hade det varit skönt att få lite färg av solen men det kommer…

Imorgon väntar en ny tur lite längre än idag tillsammans med två andra samt en inbokad fika någonstans på vägen, undra om jag kan smörja lite Linex på rumpan´s sittben?? hahaha 😉

Fixar nu till lite mat, idag serverar jag en fylld kycklingfilé med innehåll av soltorkade tomater, mozzarella & basilika som jag ska grilla och till det blir det en pasta med tomatsås. För att sedan antagligen somna i soffan efter en skön dag i solen. Ha en bra kväll.

Kommentera

