frisk luft

Trots att jag är grymt trött och tankarna som flyger runt i huvudet på mig så satte jag mig idag på cykeln bara för att koncentrera mig på annat. Lite kallt var det allt men efter en varm dusch och nu under det tjocka duntäcket framför tv:n tillsammans med min pojkar.

https://tjejenplandet.files.wordpress.com/2014/04/cae1f-551422_415934598433310_62441830_n.jpgbilden har jag lånat på nätet.
Detta skulle funka alla dagar i veckan!!! Det finns så mycket fint synd bara att det ska vara så dyrt med allt…kuddar, filtar, lakan och handdukar har jag hittat i mängder men får nöja mig med att titta på bilderna.

Helgen har så sakta dragit igång. Pojkarna har kommit och som vanligt serveras en omgång tacos och glass. Vad helgen sedan kommer att bjuda oss på vet vi nog inte förrän efteråt, har lagt batteriet till kameran på laddning då jag vill ta lite kort.

Härom dagen såg jag på TV3 -Renées rubriker och då var det en intervju med ”vimmelmamman” Lotta. När hon blev sjuk gjorde hon en låda till sin son, och hon gav en tankeställare att även om man inte är sjuk så kan man ju göra en sådan låda. Så jag gör en lite en som är till de båda även om de inte kommer få användning av den än på massor av massor av år.
https://i2.wp.com/blueboxblob.blob.core.windows.net/productimages/193/a10351_.jpg

Ha en bra kväll.

Kommentera

