min lördagsblandning

En sovmorgon, en Herman som väcker mig viskandes och undrar när vi ska äta frukost 😉
herman & jag

Skjutsa Hugo intill stan för att cykla med en kompis, handla lite mat för att sedan baka bullar med Herman. Vi grillade korv till lunch och så har jag fixat till middagen för kvällen så att jag nu sätter mig framför datorn och kollar på X Factor UK 2013 och Sam Bailey -underbar röst, en super mysig tjej och jag är fast.

Pojkarna spelar tv-spel en liten stund och senare väntar en omgång av sällskapsspel och en film. Ingen cykling för idag, mulet och allt för mycket vind och MTB känner jag inte för, hoppas på bättre väder imorgon. Ha en bra kväll♥

Kommentera

