hur många grodor har du kysst

Tänk att när man var liten och hade sett på Saltkråkan och det sas att om man kysste en groda skulle prinsen komma, nu ler jag av tanken på att man trodde på det samtidigt som man egentligen inte gjorde det. För vad var oddsen på att jag skulle ha vågat kyssa en groda, vågar ju inte ens hålla i en och jag hoppar högt om det hoppar en framför mig.

Igår var Sara på hugget med sin kamera (iPhone, hon kan det där med foto) och titta vilken fantastiskt fin bild hon tog i mitt lilla stenhörna med ett litet fågelbad & en groda med krona.

groda med krona

Kommentera

