lustfyllt i Habo

Efter en seg förmiddag hoppade jag & Marie in i bilen och drog till Habo, min plan var första att åka till Bjertorp Slott och ta en ”afternoon tea” men då de bara har det på lördagarna så kom jag snabbt på ett annat ställe och bilen fick gå 5 mil åt andra hållet istället.
bild 4

Vi hamnade helt rätt, för er som aldrig varit där, ta en tur dit. Fika buffé som faller alla i smaken,stämningen och miljön går heller inte av för hackor.

Gå in på deras hemsida www.lustfyllt.eu och nu kommer ni förstå vad jag menar. Det som också är en charm i detta är att i samma miljö som man fikar så är det saker runt om dig saker du kan köpa. Vid det bordet vi satt hängde det en liten prislapp. På en av toaletterna stod i fönstret en underbar ljusstake som jag gärna hade köpt med mig hem men tyvärr lite dyr men som sagt helt underbar. Tog några bilder, ser ni bullarna på fatet? Hur goda som helst och jag kommer att åka dit igen, nästa gång kan det få bli en cykelutflykt, frågan är om vi får komma in cykelklädda och hungriga.
lustfyllt1 bild 2 bild 3

2 reaktioner på ”lustfyllt i Habo

Kommentera

