god morgon

Påskdagen och solen lyser in i sovrummet, underbart.

Att Påskafton blev så fin & varm gjorde mig mycket glad, jag satt på altanen i kortbyxor och lät solen lysa på mina vinterbleka ben, det grillades korv, det fanns rosé i glaset och jag tog mig en tur på cykeln.
rose på trappen

Det ser ut som om vi kommer att få ännu en bra dag och om någon timme ska jag ta en liten runda för att sedan bara ha en skön stund i en solstol.

Och visst är det härligt att veta att även imorgon är vi lediga och har en dag tillsammans innan påsklovet är slut för denna gången och ordningen faller på plats igen.

Ta hand om er & hoppas att ni får en bra dag.

 

Kommentera

