påsklovet är slut

Jaha då var påsklovet över, pojkarna har åkt till sin pappa & tystnaden blir näst intill skrämmande.

Ni vet att ni redan är mycket saknade och jag längtar tills vi ses igen. Veckan som gått har innehållit en hel del. Vi har cyklat, lekt, spelat spel, ätit och lagat mat, skrattat och det bästa har varit att vi varit tillsammans

Solen har även idag varit mycket omtyckt, vi tog ut den stora filten och satte oss och spelade spel, till lunch lagde vi lax och satt där på den sköna filten så det har varit en bra dag denna sista dagen på lovet. Har nu plockat i ordning och bytt lakan i pojkarnas rum så allt är mysigt och rent när de kommer igen. Min kväll kommer att vara allt annat är högt i taket, jag samlar ihop mig och planerar den kommande veckan, något att äta och lite tv för att sedan sova som en prinsessa.

Jag hoppas ni har haft ett bra påsklov. Vad ni än har gjort, vem ni än har tillbringat det med & var ni än har varit.

 

Kommentera

