saknaden av det långa & ljusa

Jag saknar mitt långa & ljusa hår.

Under ett par månader nu så har mitt hår inte alls mått bra, jag tappar en massa så det har blivit tunt, fick för mig att öra det lite mörkare men det blev hemskt och så blev det en aning åt det röda hållet så de fick göras om. Håret har också gått av -fråga mig inte hur men så är det och när jag har varit och klippt topparna ser det jätte slitet ut igen redan efter tre veckor. Jag köpte B-vitamin på apoteket och en annan burka som var gör hår, hud & naglar men jag finner ingen skillnad.

Någon som vet vad jag kan göra, har ni någon dunderkur för att få ett härligt hår i sin ordning igen….
20130701-211339.jpg

Kommentera

