slut på cykelhelgen

Det har varit mycket cykel denna helg, även om jag har stått mycket i köket en med smart sommarmat och en del planering samt att vädret har hjälpt till så jag har kunnat göra mycket ute. Fredagskvällen samt lördag var det bara massa skog och MTB köring, jag hoppade de passen och hängde med idag.

-Lämnade köket och tog på mig cykelkläder. Åå, vad kul det var idag och vilket fantastiskt väder. Vi var åtta stycken som klockan tio rullade iväg. 62km  senare med ett stopp för en fika var vi hemma igen. Ett par timmar i solstol, (somnade skönt) återställning av vätskebalansen med hjälp av RESORB.

http://beatriceamundsson.files.wordpress.com/2010/12/resorb-sport-key-visual_resorb.png

cykelhjälm i gräsrose i gräsetverandanNu efter att fått i mig lite mat och alla har åkt hem njuter jag sista timmarna av ensamheten på verandan innan jag kryper ihop och lägger mig för att imorgon möta ännu en dag.

Kommentera

