planet går mot Mallorca

i 4 dagar kan jag bara hänga tillsammans med solen.
https://i0.wp.com/www.paradisus.com/images/properties/palma-real-mainphoto.jpg

Fick ett erbjudande att få följa med, allt fixat & klart det ända jag behövde göra var att packa min badväska, någon klänning och ta med passet. sagt och gjort och nu sitter jag här på Arlanda och väntar på att få gå ombord på planet som skall ta oss till Mallorca. Tack snälla för att jag fick följa med.

Denna lilla korta med mycket välbehövliga semester kunde inte komma mera lägligt. Bearbetning och förberedelse inför vad som varit och komma skall. Hoppas att ni alla får en fin valborg här hemma och att den lilla kallfronten som påstås var på väg inte hittar hit.

https://i2.wp.com/jarfalla.se/images/18.503309051349ea61989800015648/1382759182410/800px-StockholmArlandaAirport2.jpg

 

 

Kommentera

