många tjejer denna fredag

Min fredag började så klart hemma, kaffe efter dusch och frukosten åt jag idag i Målsryd hos ett härligt gäng. Va där en sväng på förmiddagen och blev även bjuden på lunch. Var grymt trött på hemvägen men höll mig vaken vilket ger mig stora plus poäng, hör ju inte till vanligheten att vara vaken i bil när jag inte kör!!!
In till stan för att handla lite mat och sedan hem för att hjälpa till att förbereda den kommande tjejkvällen med övernattning. Pratade med Hugo som kort sa -vilken tur att jag inte är hemma! Pojkarna är hos sin pappa denna helgen så är det både tomt och tyst och det trots att det är 7 st 14-åriga tjejer som har tagit plats i huset. Jag har nu lagat middag och hjälpt Elin att duka. Ljusen är tända och bordsplaceringen är gjord, blir allt lite avundsjuk -jag vill också ha en tjejmiddag!

https://i0.wp.com/pics.nattstad.se/3/800000/730000/724840/pics/2012927212019855724840_sbig.jpg

Vi får väl e hur mycket sova det blir för dem, jag sover i mitt rum och de har bäddat åt sig i källaren 😉 Annars så fortsätter min kväll från soffan, Skavlan på TV och kanske någon bra film. ♥