slutar dagen där jag började

På verandan.

Dock med en tröja lyssnandes på ett sommarregn, hjälp vad det doftar gott! Andas, blundar en stund och finner ro. Solen lyser bakom tunna moln så som dagen började. Då en kaffekopp i min hand, nu ett glas vin & en bit choklad.

Helgen har varit bra, det var ju en lång helg. Onsdag eftermiddag dök ju pojkarna upp och nu för en stund sedan var deras pappa här och plockade upp dom. Vi avslutade med paj & glass på altanen, mysigt. Dock har jag inte hunnit med att cykla vilket jag tycker är tråkigt men har läst att det ska bi fint imorgon igen, härligt säger vi till det. ;)La upp en bild idag på Instagram ang hur varmt & skönt vi har haft det idag, den stod på 28,4 grader!!!!! Hur lycklig tror ni på en skala att jag varit idag? Gissar ni FEL, GÖR OM GÖR RÄTT! ♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag hoppas verkligen att ni alla har haft en bra & mysig helg och att ni har hunnit hämta kraft till den nya veckan som väntar bakom hörnet!