online Facebooka Smartare

Nu kommer några av er att reagera, några av er kommer att skratta och så även kanske Nina Jansdotter & Petra Liuski.
Jag började att läsa boken via datorn med saknade en känsla så jag skrev ut den och det är inte lika jobbigt att hålla i ett papper som datorn i sängen. 😉

Nu kan jag sitta med min rosa fina överstrykningspenna och ordningen är återställd ♥

läser & kollar på tv

En avslutning på denna torsdagskväll efter att ha bakat lite ”kärleksmums” och en rabarber/jordgubbspaj…..(smeten är god resten, det färdiga får andra smaska i sig♥) kollar jag nu på nya avsnitt av Hawaii five-o.
har snart också läst ut Nina & Petra’s bok 😉

Imorgon är det fredag igen & då, då kommer världens finaste pojkar och de är mina ♥ ♥ Mamma älskar er.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tanken ikväll var att jag skulle ut och ”rulla” lite men det tokblåste ute men nu, NU är det vindstilla suck. Det hade varit skönt men känner inte för att åka ut så här dags själv, lite fånigt kanske men så är fallet.
Ha en bra kväll ♥

-vänliga blickar gör hjärtat glatt-

 

 

 

 

sista maj

Då var även maj över. Det går så otroligt fort nu väntar juni med massor av roliga saker.

-Vätternrundan
-Skolavslutningar
-Födelsedagar
-Midsommarafton
och förhoppningsvis en himla massa Sol & Värme 😉

Denna dag är väl den andra lik förutom att jag idag inte bär klänning….hm. Morgonpromenaden gjorde gott,trots att jag helst hade legat kvar i sängen och slumrat en stund till och så här i efterhand är jag grymt nöjd. Vad händer i er värld idag? Nå väl, ta hand om er och glöm inte bort att ta hand om era nära & kära också.

https://i0.wp.com/dajanaramic.blogg.se/images/2011/godmorgon2_140457193_159679533.jpg