vilket väder, underbara sol

Kan man annat än att vara nöjd med vädret utanför.
Det har ju varit en helt fantastisk dag, värme och en stor sol och den har idag värmt mig samt gjort min nästipp skär! Men vad jag har njutit. Nu hoppas jag bara att det håller i sig ett par dagar så att den skära nästippen byter färg och blir härligt sommarbrun istället!

https://tjejenplandet.wordpress.com/wp-content/uploads/2012/05/brun.jpg?w=300

cykeltur

Titta, så här ser min nya vän ut! Visst är den fin.

Jag har bara provkört den 3 mil och hoppas idag att det blir en skön tur, det var ju inte min jag slog omkull utan B’s. Visst blev det grymt snyggt med de vita fälgarna till! Ja, jag vet….olika intressen kallas det visst.

Det blev en skön tur på skogsvägar & grusväg. Varmt, soligt och det doftar så gott inne i skogen.

måndagsmorgon

Nu när jag sitter och äter min frukost & pojkarna är på väg till skolan, en ny vecka väntas och jag saknar dom redan…

Vädret visar sig från en fin sida även idag och det tackar vi såklart för ♥ hoppas bara att vinden lägger sig lite. Lite jobb, lite cykling, liten PW, ja det blir en blandning av dagen. Hur börjar din måndag, vad händer där du är?

https://i0.wp.com/kanslaochannasofia.blogg.se/images/2010/kaffe_116630028_123945828.jpg