en lördagsmorgon

Min frukost står på bordet, en kopp kaffe finns redan i magen då den sveper jag samtidigt jag fixar till frukosten. Det är fortfarande lite mörkt ute så jag tänder ljusen på bordet för att göra det lite mysigare. Det är helt tyst, det ända som höres är när tangenterna på datorn trycks ner….

morgonkaffeOm en timme är det dags att bege sig in mot stan, ska jobba några timmar idag. Vad jag ska hitta på i eftermiddag har jag ingen aning, ska försöka att ge mig ut på en långpromenad om det inte regnar och stormar, njuta av en ny bok, fundera på vad jag ska laga för mat samt se hur nästa vecka kommer att se ut. Har en liten lust till att åka till Göteborg -jaja, det öser sig som Zlatan skulle säga. 😉

Samtidigt som jag längtar efter en härlig vinter längtar jag också till våren och värmen, jag längtar tills jag får ta fram racercykeln och ge mig ut, för mig den bästa träning som finns & man ser så mycket vackert på vägen. cykelträning

Önskar er alla en fin lördag.