börjar inte på 3

Jaha då har det hänt. Från och med igår börjar inte min ålder på 3 utan den börjar på 4!!!

https://i0.wp.com/partytajm.se/155-189-thickbox/ballonger-40-r.jpgJaja, det kanske inte är så farligt man blir ju inte äldre eller roligare än man gör sig tror jag det brukar heta. Hur som helst igår blev jag  40 år 😉 Allt började i torsdagskväll då jag blev kidnappad från jobbet, arbetskamrater som fnissade gott åt mig som såg ut som ett frågetecken, begav mig därifrån 1 timme tidigare och sa glatt -vi ses imorgon! Men så fel jag hade och de visste mycket väl att så inte var fallet. Lite orolig var jag allt…men vart hamnade jag om inte i Sälen!!!

En helg med skidåkning,god mat, god dryck och härligt sällskap det kan inte bli mycket bättre än så 😉 Stort jätte TACK till er som vet vilka ni är ♥ att få ha födelsedag i tre dagar vart allt bra kul och något som man skulle kunna vänja sig vid.