åter en ledig dag

Utanför mitt fönster är det vitt, vitt och åter vitt så fint, hoppas bara att minusgraderna får stanna så vi slipper slask och smutsig snö. Har idag hunnit en del som stod på schemat och även sådant som inte stod men bra känns det och imorgon är det jobb för hela dagen om gäller! 😉

Hittade denna bild när jag googlade på ordet ”duktig flicka” hm vet inte riktig hur jag ställer mig till alla dessa ord en del sanna, andra inte….funderade en stund på att göra en egen sådan ”tavla” men när jag rasslade ner ett par ord så räckte inte pappret och det var inte bara bra ord/saker så det kanske inte skulle bli så bra eller så är det det som kanske behövs. Får fundera på den ett tag
https://i0.wp.com/duktigflicka.se/bilder/life.jpg

Hoppas att du har haft en bra dag och även kvällen varit/är som du tänkt, sov gott vänner.